Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, to je rozumné, souhlas.R^

0 0
možnosti
Foto

J33i58ř27í 92K74i85n31d33l

16. 10. 2017 11:10

Já volím ODS, protože vím, že můj hlas nepřipadne komunistům a ANO.

3 2
možnosti
Foto

Stranu nových úřadů, vysokých daní, zbytečných zákonů a hlavně tu, která prosadila Lisabonskou smlouvu bez referenda.

ODS raději ne !

6 3
možnosti

Už dva krát jsem volil stranu, která se přes 5 % nedostala.

Budu ji volit znovu.

A to jsem už měl připravené jiné dvě strany a k tomu dilema, kdo z nich je menší zlo.

Žádný kompromis. Nemohu jinak.

Kdyby si řekl každý, že je to ztracený hlas, tak nikdy se tato nebo jiná malá strana nemůže přehoupnout přes nesmyslnou hranici.

Jednou se to určitě musí podařit.

4 0
možnosti
Foto

Přesně tak, také volím stranu, která v parlamentu dosud není, ale radši to hodím ještě dvacetkrát jim, než abych to dal straně, která mě už podvedla nebo dokonce zradila. Volím tak, abych měl sám před sebou čisté svědomí, že jsem udělal maximum pro to, aby byl zvolen ten, jenž je, podle mého přesvědčení, ten nejlepší a nejvhodnější.

5 0
možnosti

J23i22ř73í 56C39í25s33a42ř

16. 10. 2017 11:29

R^ Přesně tak.

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1551x
Rocker klávesák "ve středním věku" s potřebou občas něco pochválit, okomentovat nebo i pohanět, tak jak to cítí.